close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

מחפשים צימרים בצפון דווקא בחורף? קבלו טיפים חשובים

מערכת שורשה טבת, תשפ02/01/2020

מדוע ישראלים רבים נוהרים אל צימרים בצפון הארץ בשיא העונה הגשומה

תגיות:
הבחירה של כל כך הרבה ישראלים בצימרים על פני מלונות, בתור המקום לצאת אליו לחופשה זוגית, הפכה למגמה של ממש בשנים האחרונות. הרצון ביצירת אינטימיות ובבריחה מההמון והשגרה הלוחצת אל תוך מתחם פרטי ואישי, היא כנראה הסיבה העיקרית לכך. הנהירה העיקרית היא אל צימרים בצפון וזה כנראה בעיקר בגלל הנוף המדהים של אזור הגולן, המועדף מאוד בקרב הנופשים. על אף מזג האוויר הקר במיוחד בעונת החורף הקרובה, כדאי לבדוק את האופציה של יציאה לנופש צפוני דווקא בחודשים הגשומים והנאה מהיתרונות הברורים של הבחירה הזו.

כיצד צימרים בצפון ישראל הפכו ללהיט של השנים
האחרונות

מתחמי הלינה המפנקים באזור הגולן כמו צימרים בחד נס וביישובים שסביבו, נעשו פופולריים מאוד בקרב נופשים מישראל וגם בקרב תיירים, אשר מכירים בייחודיות של חבל ארץ זה. אין שום דבר דומה בין הסביבה הירוקה הזו, ההררית ומלאת הטבע הפראי, לבין האספלט של הערים הגדולות וזה בדיוק מה שקוסם לאנשים שבוחרים לצאת לנופש דווקא שם. מתחמי הצימרים המוצעים לבחירה, רחוקים בדרך כלל מבתים פרטיים, מה שמאפשר שקט ונוחות מרבית בהשמעת מוזיקה או בילוי חברתי – אך גם שלווה בשניים, בריחוק מההמולה של היישובים עצמם. במקום לחלוק את הבריכה, למשל, עם עוד מאות אנשים כמו במלון – צימר מאפשר הנאה מבריכה פרטית או ג'קוזי, כאשר לרוב יש גם מתחם שהייה מפנק כמו חצר גדולה, המעניקה תחושה של מגורים בבית יוקרתי במיוחד ואפילו אם זה רק לסוף שבוע אחד.

באיזו עונה הכי כדאי לנסוע לנופש צפוני?
הנופשים בישראל מעדיפים, בדרך כלל, לנסוע לצפון הרחוק לנופש באביב או בקיץ. פעילויות המים באזורים אלו הן רבות, כמו גם האופציה לצאת לטיולי שטח וליהנות ממזג אוויר נוח מאוד. למרות זאת, אין ספק שהחורף טומן בחובו יתרונות אדירים שלא קיימים בשום עונה אחרת. דמיינו לעצמכם כמה זה רומנטי, לבלות בצימר פרטי בג'קוזי החמים, כאשר הגשם דופק על החלון? אם אתם הרפתקנים ויוצאים בשיאו של החורף, תוכלו להשקיע בנסיעה עוד יותר צפונה ולהגיע עד לחרמון המושלג – והרי אין כמו שלג צח בכדי לחגוג את הרומנטיקה בעונה הקרה.

מה כדאי לבדוק לפני שסוגרים עסקה?
אז נכון שלא תוכלו, כנראה, לטייל בשטח ותצטרכו לארוז לא מעט בגדים חמים, אבל מומלץ לשקול יציאה לנופש דווקא בחורף במקום לחכות עד הקיץ – אתם צפויים ליהנות מחוויה מדהימה שבקיץ היא פשוט בלתי אפשרית. מומלץ להתקשר לבעלי המקום ולא לתקשר רק בהתכתבות: גם אם באתר של מתחם הצימרים כתוב מידע שחור על גבי לבן באשר לתכולת הצימר, חשוב לברר טלפונית עם את כל הדברים שעשויים לעניין אתכם ולוודא שהצימר אכן מכיל את כל מה שאתם זקוקים לו, לרבות ריהוט, מכשירי חשמל וכל הפינוקים הדרושים לחופשה מושלמת.
הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה